مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:202020-01-25اقتصادي

رویکردهای پرداخت الکترونیک سداد در توسعه کسب و کار


امیرحسین داودیان معاون توسعه کسب و کار پرداخت الکترونیک سداد ضمن تقسیم بندی نقاط تمرکز در کسب و کار شرکت سداد به چهار عرصه اصلی، به تشریح رویکرد این شرکت در این عرصه ها پرداخت.

- امیرحسین داودیان معاون توسعه کسب و کار پرداخت الکترونیک سداد ضمن تقسیم بندی نقاط تمرکز در کسب و کار شرکت سداد به چهار عرصه اصلی، به تشریح رویکرد این شرکت در این عرصه ها پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پرداخت الکترونیک سداد، معاون توسعه کسب و کار سداد چهار رویکرد اصلی را چنین نام برد: نخست ارایه خدمات عمومی و معمول پرداخت، دوم تامین منابع ارزان قیمت و با کیفیت برای مهمترین شریک تجاری خود یعنی بانک ملی ایران و گسترش خدمات نوین و بروز پرداختی برای این شریک راهبردی، سوم حضور در بازارهای نو ظهور و ایفای نقش در آنها و چهارم خلق بازارهای جدید با حرکت در زمینه تکنولوژی های جدید.

عملکرد پرداخت الکترونیک سداد در حوزه کسب و کار چگونه است و آیا تفاوت ماهوی با سایر پی اس پی ها دارد؟ برای پاسخ به این سوال سعی خواهم کرد چهار رویکرد اصلی در کسب و کار شرکت سداد را که در نهایت به شکل گیری یک چرخه اثربخش می انجامد را توضیح دهم.

رویکرد نخست ما را می توان در زمینه فعالیت ها و روال های عمومی ارایه خدمات پرداخت مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکردهای پرداخت الکترونیک سداد در توسعه کسب و کار

رویکردهای پرداخت الکترونیک سداد در توسعه کسب و کار