مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:152020-01-25سياسي

بهره برداری از 51 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی در دهه فجر


علی بیرانوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به پروژه های افتتاحی بسیج سازندگی لرستان اظهار کرد: همانند سال های گذشته، در دهه فجر امسال چندین پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم استان به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال 51 پروژه محرومیت زدایی از قبیل احداث خانه برای محرومین، احداث مسجد و خانه عالم، راه اندازی کانال و مخزن چاه آب شرب، ساخت حوزه مقاومت و خانه بهداشت افتتاح می شوند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه احداث و تعمیر400 مسکن مددجویان سیل زده بهزیستی استان به بسیج واگذار شده بود، افزود: در دهه فجر 113 واحد احداثی به سیل زدگان تحویل داده خواهد شد.

بیرانوند بیان داشت: همچنین متراژ و هزینه صرف شده برای خانه های محرومین بسته به میزان محرومیت و صعب العبور بودن منطقه متفاوت است.

وی از اهدای 70 فقره جهیزیه به زوج های محروم طی دهه مبارک فجر خبر و ادامه داد: این در حالی است که در طول سال نیز چندین سری جهیزیه به زوج های نیازمند تقدیم شده بود.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: در بهمن ماه امسال جشنوره تجلیل از گروه های جهادی فعال در مناطق سیل زده استان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 51 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی در دهه فجر

بهره برداری از 51 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی در دهه فجر