مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:152020-01-25سياسي

استان مرکزی به 7500 واحد مسکونی برای اقشار خاص نیاز دارد


این استان برای چهار گروه خاص(معلولان بهزیستی، خانواده شهدا، نیروی های مسلح و فرهنگیان) به 7500 واحد مسکونی نیاز دارد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: این استان برای چهار گروه خاص(معلولان بهزیستی، خانواده شهدا، نیروی های مسلح و فرهنگیان) به 7500 واحد مسکونی نیاز دارد.

سید علی آقازاده، شنبه پنجم بهمن ماه در جلسه شورای مسکن استان که با موضوع اجرای طرح اقدام ملی برای اقشار خاص در استانداری برگزار شد، بیان کرد: به نظر می رسد برای چهار گروه مددجویان بهزیستی، خانواده شهدا و ایثارگران، نیروهای مسلح و فرهنگیان در استان مرکزی هفت هزار و 500 واحد مسکونی نیاز باشد که شاید در بررسی و ارزیابی دقیق حدود 50 تا 60 درصد متقاضیان مسکن تایید شوند.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل راه و شهرسازی ظرف یک هفته آینده ارزیابی کاملی از ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در چهار گروه مذکور داشته باشد و متقاضیان واقعی را آنالیز و استخراج کند، افزود: مشکل فعلی استان مرکزی در شهر اراک است، اگر نتوانیم زمین لازم را برای واحدهای مسکونی تامین کنیم لاجرم باید واحدهای مسکونی مورد نیاز در شهرهای جدید مهاجران و امیرکبیر احداث شوند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: شاید احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان بهزیستی در شهرهای جدید که امکانات لازم را ندارند دشوار باشد، البت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی به 7500 واحد مسکونی برای اقشار خاص نیاز دارد

استان مرکزی به 7500 واحد مسکونی برای اقشار خاص نیاز دارد