مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:152020-01-25سياسي

10 خبر پربازدید سیاسی ایسنا در 5 بهمن


تازه ترین اخبار انتخاباتی/ گفت وگوی ظریف با اشپیگل / وضعیت وخیم 8 سرباز آسیب دیده آمریکایی در پی حمله ایران/ واکنش دفتر ناطق نوری به شایعات اخیر/ سهمیه بندی ثبت طلاق در دفاتر سراسر کشور و.

- .

در صدر اخبار مورد توجه و پر بازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید در این گزارش مرور کنید.

اعتراض روحانی و لاریجانی/گلایه جنتی/لیست بندی اصولگرایان و بلاتکلیفی اصلاح طلبان به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارشی از تازه ترین اخبار انتخاباتی اولین خبر پربازدید امروز بود که در بخشی از این گزارش به انتقاد حسن روحانی و علی لاریجانی روسای قوه مجریه و مقننه از عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره شده است.

*** فردی که به اشتباه هواپیمای اوکراینی را هدف قرار داد، در زندان است گفت وگوی ظریف با اشپیگل هم از خبر های پربازدید بود که در بخشی از این گفت و گو درباره سانحه هواپیمای اوکراینی در ایران، به ماجرای هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکایی ها در 32 سال پیش اشاره کرد و گفت: واشنگتن تاکنون هرگز به طور رسمی برای این اتفاق عذرخواهی نکرده است.

حتی افسر آمریکایی مسئول این حمله مدال گرفت اما فردی که در ایران به اشتباه هواپیمای اوکراینی را هدف قرار داد، اکنون در زندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 خبر پربازدید سیاسی ایسنا در 5 بهمن

10 خبر پربازدید سیاسی ایسنا در 5 بهمن