مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:072020-01-25اجتماعي

زنگ فاطمی در مدارس شهرستان سرپل ذهاب به صدا درآمد


امام جمعه سرپل ذهاب در آیین نواختن زنگ فاطمی با تسلیت ایام فاطمیه (س) و شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام انسان ها به ویژه بانوان است و باید تربیت فاطمی را در خانواده ها و بدنه آموزش و پرورش نهادینه کنیم.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: دانش آموزان می توانند با تاسی از آموزه های تربیتی زندگی حضرت زهرا (س)، در مسیر زندگی سعادتمندانه یاری شوند و گامی نزدیکتر به سبک زندگی فاطمی بگذارند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان دختر شعار حضرت لبیک یا زهرا (س) را به معنای واقعی و اعتقادی درک کنند و در زندگی خود به آن عمل کنند.

رییس آموزش و پرورش سرپل ذهاب نیز گفت: بانوان این شهرستان همیشه به پاکدامنی و نجابت شهره هستند و از شما دختران نوجوان می خواهم که ارزش وجودی خود و گوهری را که خداوند در شما ودیعه نهاده بدانید.

روح اله عباسیان افزود: شخصیت زهرای اطهر(س)، در ابعاد اجتماعی و جهادی، شخصیت ممتاز و برجسته ای است به طوری که همه زنان انقلابی و برجسته و نخبگان عالم می توانند از زندگی کوتاه ایشان درس بگیرند.

سرپل ذهاب در مقاطع مختلف تحصیلی 15 هزار دانش آموز دارد که در 709 کلاس درس و در قالب 193 آموزشگاه شهری و روستایی مشغول تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ فاطمی در مدارس شهرستان سرپل ذهاب به صدا درآمد

زنگ فاطمی در مدارس شهرستان سرپل ذهاب به صدا درآمد