مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:072020-01-25اقتصادي

178 پروژه عمرانی و اقتصادی مینودشت دهه فجر افتتاح می شود


سیدرضا طباطبایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع پروژه های قابل افتتاح مینودشت در دهه فجر امسال 94 طرح عمرانی با اعتبار 410 میلیارد ریال و 84 طرح اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 100 میلیارد ریال است که با بهره برداری از این طرح ها برای 124 نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.

وی، افتتاح 98 واحد مسکونی تخریب شده از سیل و رانش روزهای آغازین امسال، بهره برداری از بوستان محله ای در منطقه موسوم به کشتارگاه شهر مینودشت، افتتاح بلوک 55 واحدی مسکن سلامت، بهره برداری از واحد پرورش گوسفند 300 راسی و افتتاح یک واحد بوم گردی از جمله طرح های قابل بهره برداری مینودشت در دهه فجر امسال برشمرد.

طباطبایی اضافه کرد که طرح های عمرانی، اقتصادی، تولیدی و اشتغالزای مینودشت در دهه فجر امسال دربخش های مختلف از جمله کشاورزی، آب شهری و روستایی، برق، گازرسانی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مخابرات، منابع طبیعی و آبخیزداری، راهداری و حمل و نقل جاده ای، عمران شهری و گردشگری می باشد.

وی ادامه داد: در ایام دهه پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر طرح های قابل افتتاح در دو بخش عمرانی و اقتصادی، عملیات اجرایی 12 پروژه عمرانی دیگر با اعتبار پیش بینی شده 140 میلیارد ریال آغاز می شود که احداث پل خاکی خوردیماق که از مطالبات شهروندان مینودشت می باشد، با هزینه پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

178 پروژه عمرانی و اقتصادی مینودشت دهه فجر افتتاح می شود

178 پروژه عمرانی و اقتصادی مینودشت دهه فجر افتتاح می شود