مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:552020-01-25اقتصادي

زمین لازم برای طرح ملی مسکن تامین می شود


تامین زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اراک از برنامه های اولویت دار استانداری مرکزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ آقازاده امروز در نشست شورای مسکن استان مرکزی گفت: تامین زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اراک از برنامه های اولویت دار استانداری مرکزی است و باید با آماده سازی و بهره گیری از اراضی دولتی و زمین هایی که مالکیت آنها با اداره اوقاف و امور خیریه است، زمینه افزایش سهمیه استان در طرح ملی مسکن در شهرستان اراک را فراهم کرد.

وی اضافه کرد: در صورت نبود زمین برای ساخت مسکن برای کارکنان و افراد تحت حمایت این سازمان ها در شهرستان اراک، باید زمینه ساخت و ارایه مسکن به این افراد در شهرهای جدید استان فراهم شود.

استاندار مرکزی سهمیه استان در طرح اقدام ملی مسکن را 21 هزار واحد اعلام کرد و گفت: اقشار ویژه شامل افراد تحت پوشش بهزیستی، نیروهای مسلح، آموزش و پرورش و خانواده شهیدان، ایثارگران و جانبازان تحت پوشش بنیاد شهید انقلاب اسلامی برای خانه دار شدن باید در این طرح دیده شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی نیز در این نشست با بیان اینکه برای یک هزار و 505 واحد زمین شناسایی شده است، افزود: زمین مورد نیاز برای ایجاد واحدهای مسکونی بنیاد شهید انقلاب اسلامی در شهرستان های استان مرکزی زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین لازم برای طرح ملی مسکن تامین می شود

زمین لازم برای طرح ملی مسکن تامین می شود