مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-25اجتماعي

بازاریان بر ارتقاء نظم اجتماعی اصرار کنند


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کسبه و بازاریان خواست که اصرار به ارتقاء نظم اجتماعی کنند و گفت: نیروی انتظامی استان طرح انتظام بخشی بازار را ادامه می دهد تا بازاریان نیز فرهنگ سازی و اصرار به اجرای قانون کنند.

- ایسنا/اصفهان جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کسبه و بازاریان خواست که اصرار به ارتقاء نظم اجتماعی کنند و گفت: نیروی انتظامی استان طرح انتظام بخشی بازار را ادامه می دهد تا بازاریان نیز فرهنگ سازی و اصرار به اجرای قانون کنند.

سرهنگ حسین زاده در مراسم آغاز اجرای طرح انتظام بخشی بازار بزرگ اصفهان که صبح امروز (شنبه 5 بهمن) در میدان نقش جهان برگزار شد، اظهار کرد: این طرح امروز در یکی از معروف ترین و زیباترین میراث بشر که برای ما به یادگار گذاشته شده، به همت نیروی انتظامی و مشارکت دستگاه ها و بازاریان اجرا می شود.

وی با طرح این سؤال که چرا پلیس از مسئولان و بازاریان برای آغاز اجرای این طرح دعوت کرد؟، گفت: می توانستیم اعلام کنیم از فردا ورود موتورسیکلت به بازار بزرگ اصفهان ممنوع است، اما از کسبه و بازاریان دعوت کردیم تا در این رویداد مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر چند سال قبل عبور و مرور خودروها در میدان نقش جهان توسط پلیس ممنوع اعلام نمی شد و همچنان خودرو از میدان عبور می کرد، میدان نقش جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاریان بر ارتقاء نظم اجتماعی اصرار کنند

بازاریان بر ارتقاء نظم اجتماعی اصرار کنند