مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-25اجتماعي

پیشگیری از آسیب های اجتماعی اولویت آموزش و پرورش کردستان است


مدیرکل آموزش و پرورش کردستان پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی را یکی از اولویت های اصلی در این اداره کل عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی در نشست کمیته ارتقای بهداشت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی کردستان با اشاره به اینکه امروزه بسیاری از آسیب های اجتماعی، دانش آموزان را تهدید می کند، گفت: پرداختن به موضوع آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر در آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و به مراتب از مسائل درسی و آموزشی ضروری تر است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امروز آینده سازان جامعه ما هستند، اظهارداشت: موضوع آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر محدوده خاصی ندارد و همه اقشار جامعه می توانند در معرض این آسیب ها قرار بگیرند.

وی اجرای دو طرح یاریگران زندگی و نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در مدارس را در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مهم و ارزشمند دانست و گفت: این طرح ها درصد خاصی از دانش آموزان را تحت پوشش قرار می دهد.

قربانی بیان کرد: در بحث آسیب های اجتماعی باید در راستای آگاهی بخشی و آموزش همه کارکنان، دانش آموزان و اولیای آنان را تحت پوشش قرار دهیم و از طرف دیگر با شناسایی دانش آموزان در معرض خطر و رصد آنها ریشه آسیب ها را بشناسیم و در نهایت آسیب را کنترل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از آسیب های اجتماعی اولویت آموزش و پرورش کردستان است

پیشگیری از آسیب های اجتماعی اولویت آموزش و پرورش کردستان است