مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:302020-01-25سياسي

بهره گیری درست از فضای مجازی؛ از الزامات ترویج سبک زندگی


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان فضای حقیقی در حوزه های مختلف را متأثر از فضای مجازی دانست و گفت: اگر بخواهیم سبک زندگی را رشد داده و تغییر دهیم حتماً باید از فضای مجازی بهره ببریم.

- بهره گیری درست از فضای مجازی؛ از الزامات ترویج سبک زندگی ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان فضای حقیقی در حوزه های مختلف را متأثر از فضای مجازی دانست و گفت: اگر بخواهیم سبک زندگی را رشد داده و تغییر دهیم حتماً باید از فضای مجازی بهره ببریم.

سردار مرتضی کشکولی در اختتامیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در حسینیه سپاه ناحیه خرم آباد برگزار شد، افزود: قبل از پیروزی انقلاب رسانه ها در خدمت زر و زور بود اما امروز رسانه ها در آزادی کامل مسئولان را نقد می کنند.

وی با بیان این که قبل از انقلاب هیچ رسانه تأثیرگذاری در ایران نداشتیم، افزود: تمامی انتشارات قبل از انقلاب تحت کنترل رژیم شاهنشاهی بود اما امروز هر یک از آحاد ملت ایران خودش یک رسانه است و هر کسی در چارچوب قوانین می تواند فعالیت کند.

کشکولی فضای حقیقی در حوزه های مختلف را متأثر از فضای مجازی دانست و گفت: امروز درگیر با استکبار جهانی هستیم و به عنوان یک پدیده در عصر حاضر به دنبال حذف شر ظلم و ظالم از سر مردم منطقه و جهان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری درست از فضای مجازی؛ از الزامات ترویج سبک زندگی

بهره گیری درست از فضای مجازی؛ از الزامات ترویج سبک زندگی