مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:252020-01-25حوادث

لوازم یدکی نامرغوبی که مرگ مسافران اتوبوس را رقم می زند


یک ماهی است که شاهد چندین فقره تصادف اتوبوس در محورهای مختلف کشور بوده ایم که متاسفانه طی تصاف های اتفاق افتاده، جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنانمان را هم مشاهده کردیم.

- ایسنا/خراسان شمالی یک ماهی است که شاهد چندین فقره تصادف اتوبوس در محورهای مختلف کشور بوده ایم که متاسفانه طی تصاف های اتفاق افتاده، جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنانمان را هم مشاهده کردیم.

از سال های گذشته راهکارهای مختلفی برای کاهش تصادفات سیستم های حمل و نقل عمومی جاده ای کشور(اتوبوس ها) توسط ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین نیروی انتظامی همچون طراحی سامانه سپهبن و .

به کار گرفته شده است اما بازهم شاهد بروز تصادفات جاده ای در بخش حمل و نقل عمومی هستیم.

تاثیر مستقیم ایمنی خودرو در کاهش تصادف اتوبوس ها سرهنگ علیرضا حسین زاده فرمانده پلیس راه خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه تعداد تصادفات اتوبوس ها نسبت به تصادف سایر خودروها چندان نیست، گفت: اما با توجه به اینکه تعداد زیادی از مسافران توسط این وسیله نقلیه جابه جا می شوند تصادف آن ها بسیار مهم نشان داده می شود.

وی افزود: به منظور کاهش تصادفات جاده ای اتوبوس ها، راه های مختلفی به کار گرفته شده است که یکی از آن ها طراحی و استفاده از سیستم سپهبن است که با استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوازم یدکی نامرغوبی که مرگ مسافران اتوبوس را رقم می زند

لوازم یدکی نامرغوبی که مرگ مسافران اتوبوس را رقم می زند