مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:102020-01-25بين الملل

بلغارستان: دو دیپلمات روس متهم به جاسوسی را اخراج می کنیم


وزیر امور خارجه بلغارستان اعلام کرد، این کشور قصد دارد دو دیپلمات روسیه که متهم به جاسوسی کرده را به عنوان عنصر نامطلوب اعلام و از این کشور اخراج کند.

- وزیر امور خارجه بلغارستان اعلام کرد، این کشور قصد دارد دو دیپلمات روسیه که متهم به جاسوسی کرده را به عنوان عنصر نامطلوب اعلام و از این کشور اخراج کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، اکاترینا زاخاریوا، وزیر امور خارجه بلغارستان اظهار کرد، دفتر او نامه دادستانهای این کشور را با موضوع اتهام جاسوسی وارد شده به این دو دیپلمات روسیه دریافت کرده و قصد دارد سفیر روسیه را احضار کند.

دفتر دادستانی بلغارستان در بیانیه ای اعلام کرد، این دو دیپلمات روسیه در جاسوسی ها دست داشته اند اما به دلیل برخورداری از مصونیت دیپلماتیک قابل پیگرد قانونی نیستند.

طبق گفته دادستانهای بلغارستان، این دیپلماتها اقدام به جمع آوری اطلاعات درباره انتخابات سراسری بلغارستان و همینطور اطلاعاتی درباره امنیت انرژی در این کشور کرده اند.

این موضوع سه ماه بعد از آن اعلام می شود که بلغارستان اقدام به اخراج یک دیپلمات روسیه ای که او هم توسط دادستانهای آنجا متهم به جاسوسی شد، کرد.

این کشور همچنین بعد از اخراج این دیپلمات روسیه از صدور روادید برای سفر وابسته نظامی آتی روسیه به این کشور نیز خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلغارستان: دو دیپلمات روس متهم به جاسوسی را اخراج می کنیم

بلغارستان: دو دیپلمات روس متهم به جاسوسی را اخراج می کنیم