مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:052020-01-25اقتصادي

فرآیند انتقال میدان میوه و تره بار ایلام رضایت بخش نیست


حیدر نعمتی روز شنبه در نشست بررسی انتقال صنوف مزاحم اظهار داشت: با توجه به کلنگ زنی این طرح در دهه فجر سال قبل انتظار داشتیم با پیگیری ها و مذاکرات انجام گرفته این طرح به سرانجام برسد و به دلیل وجود 2 میدان میوه و تره بار در سطح شهر ایلام علاوه بر ساماندهی این وضعیت و کاهش بار ترافیکی شهر امر نظارت و تثبیت قیمت میوه نیز محقق شود اما هر بار به دلایل مختلفی اجرای این طرح به تعویق افتاد.

وی افزود: این پروژه از نیازهای شهر ایلام است و با توجه به اینکه برخی از شهرستان های مجاور نیز میوه مورد نیاز را از شهر ایلام تامین می کنند موجب افزایش قیمت میوه و تره بار شده است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: نظارت، کنترل و تثبیت قیمت در 2 میدان میوه شهر ایلام مشکل بوده و اجرای این پروژه از اهمیت خاصی برخوردار است.

نعمتی عدم همراهی اتحادیه، بالا بودن قیمت زمین پیشنهادی و تعلل دستگاه های مرتبط را از جمله دلایل اصلی اجرایی نشدن این طرح برشمرد.

وی یادآور شد: در نشست های متعدد همه مسئولان با روند اجرای طرح موافقت می کنند اما هنگام اجرا به دلایل مختلف هربار از انجام آن سرباز می زنند.

معاون اقتصادی استاندار ایلام با انتقاد از کلنگ زنی بی مورد این طرح گفت: متاسفانه آن موقع مشکل زمین طرح هنوز برطرف نشده و قیمت آن نیز نهایی نشده بود اما اصرار بر کلنگ ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند انتقال میدان میوه و تره بار ایلام رضایت بخش نیست

فرآیند انتقال میدان میوه و تره بار ایلام رضایت بخش نیست