مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-25سياسي

استاندار: 400 هزار مترمکعب عملیات آبخیزداری در ایلام اجرا شده است


قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست اعضای شورای حفاظت از منابع آب استان اظهار داشت: حفاظت از منابع آب برای نسل های آینده ضروری است ، رعایت حریم رودخانه ها نیز برای پیشگیری از حوادث ناگوار همچون سیل و حوادث غیرمترقبه باید مدنظر مسئولان باشد و از همان ابتدای امر اجازه ندهند کسی به حریم رودخانه تجاوز کند.

وی همچنین خواستار برخورد جدی با کسانی شد که در حفاظت از منابع آب خلل ایجاد می کنند و افزود: باید قبل از انجام تخلفات با نظارت کامل نسبت به جلوگیری از خسارات وارده اقدام کنیم و دستگاههای قضایی و نظارتی در این زمینه باید فعال شوند.

استاندار ایلام یادآور شد: حفاظت از منابع آب استان به دلیل ضرورت توجه به نسل های آینده ضروری است و نباید اجازه داد این منابع هدر برود.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: طرح های آبخیزداری و آبخوان داری متعددی در استان اجرا شده است، باید چاه های غیرمجاز در سطح استان برچیده شود و در این راه نظارت دقیق و مدیریت منابع آبی در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اقدامات خوبی در دولت تدبیر و امید برای حفاظت از منابع آبی در استان صورت گرفته که از جمله این اقدامات؛ آبخیزداری در بیش از 400 هزار مترمکعب در استان تنها در سال جاری و جنگل کاری در بیش از 70 هزار هکتار از اراضی استان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: 400 هزار مترمکعب عملیات آبخیزداری در ایلام اجرا شده است

استاندار: 400 هزار مترمکعب عملیات آبخیزداری در ایلام اجرا شده است