مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-25بين الملل

معامله قرن مجوزی برای تثبیت اشغالگری رژیم صهیونیستی است


الاخبار نوشت «معامله قرن» مجوز آمریکا به اسراییل است تا هرآنچه را برای تثبیت اشغالگری خود مناسب می بیند انجام دهد - ؛ الاخبار نوشت معامله قرن مجوز آمریکا به اسراییل است تا هرآنچه را برای تثبیت اشغالگری خود مناسب می بیند انجام دهد.

روزنامه الاخبار چاپ بیروت در تحلیلی به قلم یحیی دبوق درباره معامله قرن نوشت: خبر های درز یافته از دولت آمریکا درباره معامله قرن که قرار است چند روز دیگر جزییات آن اعلام شود، از آن حکایت دارد که بدترین سناریو ها درباره مناقشه فلسطین در راه است، زیرا این از بین بردن و نه دستیابی به راه حل برای این مناقشه را هدف قرار داده است و این مسئله برای اسراییل تاریخی به شمار می رود.

در حالی که نظام های عربی و در رأس آن ها کشور های خلیج (فارس) که مشتاقانه به دنبال عادی سازی روابط و ائتلاف با رژیم اشغالگر هستند، خود را از مسئله فلسطین دور می کنند و دیگر به آن توجه ندارند، تشکیلات خودگردان که زاده گزینه سازش است، آنچه را رخ می دهد انکار می کند و امیدوار است که این طرح مانور انتخاباتی آمریکا و اسراییل باشد.

معامله قرن به مثابه مجوز آمریکا به اسراییل است تا هرکاری را که برای تثبیت اشغالگری خود مناسب می بیند انجام دهد آن هم در فرصتی که به نظر نمی رسد رژیم اشغالگر بخواهد آن را از دست بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله قرن مجوزی برای تثبیت اشغالگری رژیم صهیونیستی است

معامله قرن مجوزی برای تثبیت اشغالگری رژیم صهیونیستی است