مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 09:002020-01-25اجتماعي

ازدواج آگاهانه و موفق نیازمند آموزش و مهارت آموزی است


یک روانشناس و مشاوره خانواده در اردبیل گفت: ازدواج آگاهانه و موفق نیازمند آموزش و مهارت آموزی است،  بطوریکه باید افراد آمادگی و توانایی لازم را قبل از ازدواج کسب کنند تا در زندگی دچار مشکل نشوند.

- ایسنا/اردبیل یک روانشناس و مشاوره خانواده در اردبیل گفت: ازدواج آگاهانه و موفق نیازمند آموزش و مهارت آموزی است،  بطوریکه باید افراد آمادگی و توانایی لازم را قبل از ازدواج کسب کنند تا در زندگی دچار مشکل نشوند.

معصومه نیکنام روانشناس و مشاور خانواده در حاشیه کارگاه آموزشی مهارت های زندگی قبل از ازدواج در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت والای ازدواج اظهار کرد: مهارت زندگی توانمندی هایی هستند که یادگیری آنها به سازگاری و رفتارهای درست زندگی منجر می شود.

وی اضافه کرد: بقای نسل، ایجاد آرامش خاطر، ثواب مستحب، تکامل شخصیت، حفظ و تقویت دین، جلوگیری از فساد و انحراف و ایجاد انگیزه در زندگی را از اثرات مثبت ازدواج عنوان کرد.

نیکنام با بیان اینکه یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین تصمیمات زندگی، انتخاب همسر است، خاطرنشان کرد: اطمینان از انتخاب مناسب و آگاهانه شریک زندگی موجب افزایش کیفیت و احساس رضایت در زندگی می شود.

روانشناس و مشاور خانواده با اشاره به اینکه ازدواج آگاهانه و موفق نیازمند آموزش و مهارت آموزی است، تصریح کرد: باید افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج آگاهانه و موفق نیازمند آموزش و مهارت آموزی است

ازدواج آگاهانه و موفق نیازمند آموزش و مهارت آموزی است