مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 08:552020-01-25سياسي

770 نفرطی یک ماه اززندان های گلستان آزاد شدند/کاهش پرونده های مسن


در کمتر از یک ماه از تشکیل هیئت های ویژه در گلستان، 770 زندانی آزاد شدند و هزار پرونده معوق، مختومه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی هاشمیان اظهارکرد: تشکیل هیئت های ویژه برای کاهش زندانیان و پرونده های مانده در حوزه های قضایی گلستان سبب شده تا رسیدگی به پرونده ها شتاب بگیرد.

وی کاهش پرونده های معوق و کاهش جمعیت کیفری را دو محور راهبردی و اساسی قوه قضاییه خواند و گفت: باید روسا و دادستان ها به صورت ویژه بر این دومحور تمرکز کنند.

هاشمیان افزود: برای این منظور هیئت های ویژه با حضور قضات پیشکسوت و با تجربه استان تشکیل شده است که در کمتر از یک ماه از آغاز به کار این هیئت ها، تاکنون 770 زندانی آزاد شده اند و بیش از هزار پرونده معوق، مختومه شده است.

رییس کل دادگستری گلستان گلستان، همچنین از بازبینی همه پرونده های پیش از مهر امسال خبر داد و گفت: روسا، دادستان ها و اعضای هیئت های ویژه موظفند همه پرونده های قبل از مهر امسال را بازبینی و در صورتی که این پرونده ها آماده رای یا بلاتکلیف مانده باشند اقدامات لازم برای بررسی و تعیین تکلیف آن ها، را انجام دهند.

وی، با تاکید بر تعیین تکلیف همه پرونده های معوق تا عید بیان کرد: برای تمرکز بیشتر قضات بر رسیدگی به پرونده ها، تا آخر سال همه جلسات کاری قضایی باید بعد از ساعت اداری تشکیل شود و روسا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

770 نفرطی یک ماه اززندان های گلستان آزاد شدند/کاهش پرونده های مسن

770 نفرطی یک ماه اززندان های گلستان آزاد شدند/کاهش پرونده های مسن