مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 08:402020-01-25بين الملل

خشونت ارتش میانمار علیه زن باردار روهینگیایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به رغم صدور حکم دیوان بین المللی دادگستری خطاب به دولت میانمار برای انجام اقداماتی فوری برای محافظت از جان مسلمانان روهینگیایی ، - نیرو های ارتش میانمار در ادامه سرکوب ها علیه اقلیت مسلمان روهینگیا، با حمله شبانه به یک روستا، دو زن شامل یک خانم باردار را کشتند و هفت نفر دیگر را مجروح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به رغم صدور حکم دیوان بین المللی دادگستری خطاب به دولت میانمار برای انجام اقداماتی فوری برای محافظت از جان مسلمانان روهینگیایی ، یک نماینده پارلمان میانمار به همراه شاهدان عینی از حمله مرگبار جمعه شب (دیشب) ارتش میانمار به ساکنان یک روستای مسلمان نشین خبر دادند.

به نوشته رویترز، مائونگ کیا زان عضو پارلمان ملی میانمار از شهر بوتیدانگ در ایالت راخین به همراه یک شاهد عینی خبر دادند، حمله خمپاره ای ارتش میانمار به یک روستا که ساکنان آن مسلمانان روهینگیا بوده اند، دو کشته و هفت مجروح بر جا گذاشت.

به گفته این منابع، در حمله جمعه شب ارتش میانمار دو زن مسلمان روهینگیایی شامل یک خانم باردار کشته شدند.

مائونگ کیا زان با انتقاد شدید از این حمله مرگبار ارتش میانمار گفت: هیچ درگیری وجود نداشت و آن ها (ارتش میانمار) بدون هیچ گونه هر گونه درگیری، به این روستا حملات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشونت ارتش میانمار علیه زن باردار روهینگیایی

خشونت ارتش میانمار علیه زن باردار روهینگیایی