مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 08:052020-01-25بين الملل

حمله بزرگ ارتش سوریه و رسیدن به دروازه های دومین شهر مهم ادلب


یگان های ارتش پس از پیشروی خود روستای«معر شمارین» پایگاه مهم گروه تروریستی«اجناد القوقاز» را آزاد کردند و به دروازه های شهر «معره النعمان» دومین شهر بزرگ استان ادلب رسیدند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روزنامه رأی الیوم، درگیری ها در جبهه های شمال سوریه و به طور مشخص در غرب و جنوب استان حلب و جنوب شرق استان ادلب در پی فروپاشی آتش بس مورد توافق دو طرف ترک و روس و افزایش شدت درگیری ها در پی حمله گروه تروریستی جبهه النصره و گروه های همپیمانش به مواضع ارتش سوریه جنوب ادلب، شدت گرفت.

به گفته مرکز آشتی روسیه در حمیمیم سوریه در حمله جبهه النصره و گروه های همپیمانش به مواضع ارتش سوریه در ادلب 40 نظامی سوری کشته و 100 نظامی دیگر زخمی شدند.

حمله ناگهانی و نقض بزرگ آتش بس باعث شد ارتش سوریه بتواند حمله بزرگ جبهه النصره و گروه های همپیانش را هضم کند سپس به مواضع آنها حمله کرده و روستای السمکه و چندین روستای دیگر را در جنوب شرق ادلب آزاد کند.

ارتش سوریه در حمله برعکس به گروه های مسلح همچنین موفق شد که شهرک های کرسیان ، ابوجریف و الدیر الشرقی را در محور ابو الضهور آزاد کند.

ارتش سوریه پس از دفع حمله گروه های مسلح زمام امور را در دست گرفت و یگان هایش حمله ای را در دو جبهه به شکل همزمان پس از رسیدن نیروهای تقویتی بزرگ به شمال آغاز کردند اولین ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله بزرگ ارتش سوریه و رسیدن به دروازه های دومین شهر مهم ادلب

حمله بزرگ ارتش سوریه و رسیدن به دروازه های دومین شهر مهم ادلب