مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 07:562020-01-25سياسي

استفاده از پژوهش به کاهش هزینه های مدیریت شهری منجر می شود


عباس زراعت روز شنبه در نشستی با شهردار کاشان همکاری بیشتر نهاد دانشگاه و شهرداری را خواستار شد و افزود: تعامل دانشگاه ها با مدیریت شهری منجر به توسعه هدفمند این شهر خواهد شد.

وی کاهش مسوولیت پذیری و مشارکت اجتماعی را از جمله مسایل فرهنگی شهرها دانست و بیان کرد: دانشگاه ها می توانند نقش بسزایی در برطرف کردن این مشکلات ایفا کنند.

رییس دانشگاه کاشان با اشاره به شکل گیری معاونت نوآوری و اقتصادی در این دانشگاه تاکید کرد: این معاونت ها در راستای ارتباط هر چه بیشتر نهاد دانشگاه با بخش صنعت، فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان، تبدیل ایده به ثروت و تجاری سازی علم ایجاد شده است.

وی به ارایه سالانه یک هزار پایان نامه و رساله از سوی دانشجویان دانشگاه کاشان اشاره کرد و گفت: اگر مجموعه مدیریت شهری نیازها و مشکلات را به دانشگاه اعلام کنند، می توان این پایان نامه ها را هدفمند، کاربردی و در راستای برطرف کردن مشکلات شهر هدایت کرد.

زراعت، پارک علم و فناوری و مرکز نوآوری و تجاری سازی را از دیگر ظرفیت های دانشگاه کاشان برشمرد و اظهار داشت: ایده های خلاقانه اعضای هیات علمی نخبه دانشگاه ها و ارتباط آنها با حوزه های مختلف شهری می تواند گره گشای بسیاری از ناهنجاری های جامعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پژوهش به کاهش هزینه های مدیریت شهری منجر می شود

استفاده از پژوهش به کاهش هزینه های مدیریت شهری منجر می شود