مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 07:152020-01-25سياسي

محله های فقیرنشین میزبان جشن های دهه فجر


کرمانشاه_ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشن های دهه فجر امسال به سمت محله های فقیرنشین سوق داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس سروری امروز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان کرمانشاه که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: جهت اجرای ویژه برنامه های دهه فجر امسال 22 کارگروه تخصصی در سطح نهادها ارگان ها و سازمان های مختلف تشکیل شده است و برنامه های خود را آغاز کرده اند تا شاهد جشن های پر نشاطی در این ایام باشیم.

وی شعار محوری دهه فجر امسال را انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی خونبهای صدها شهید و جانباز است و هزینه سنگینی برای حفظ نظام شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ملت ایران در تهدیدات به دستاوردهای گرانبهایی دست پیدا می کنند و پس از شهادت حاج قاسم به مهم ترین دستاورد یعنی وحدت و یکپارچگی دست پیدا کردند.

این مسئول بیان داشت: 12 بهمن ماه با حضور در مزار شهدا مراسم ها را آغاز می کنیم و همچنین مهمانی لاله ها را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امسال در مراسمات دهه مبارک فجر حمل و نصب بنر، پلاکارد با عنوان اداره، مدرسه و دانشگاه ممنوع است، گفت: دانش آموزان و دانشجویانی که پیامی برای امام (ره)، رهبر، جبهه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محله های فقیرنشین میزبان جشن های دهه فجر

محله های فقیرنشین میزبان جشن های دهه فجر