مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 07:062020-01-25اقتصادي

طرح پایش مصرف گاز در ادارات ایلام آغاز شد


عباس شمس اللهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با برودت هوا و ورود جبهه هوای سرد و افزایش مصرف گاز و براساس بخشنامه صرفه جویی مصرف بهینه و ایمن از سوی معان اول رییس جمهور، تشکیل جلسات مرتبط در استانداری و ابلاغ به کلیه ادارات و نهادهای دولتی در جهت رعایت حداکثرصرفه جویی، شرکت گاز ایلام اقدام به تشکیل گشت های پایش مصرف گاز در ادارات و ارگانهای دولتی نموده است.

وی با تاکید بر ضرورت صرفه جویی مشترکان خانگی و اداری در مصرف گاز، اظهار داشت: این شرکت در انجام رسالت سازمانی و مسوولیت اجتماعی خود، با مشارکت نیروهای بسیجی حوزه گاز، دمای رفاه ادارات استان را رصد کرده و از نزدیک مورد پایش قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه این گشت به صورت مستمر در ساعات کاری ایام هفته و نیز در تعطیلات پایان هفته مصرف گاز و رعایت دمای رفاه در ادارات و ساختمان های دولتی را پایش می کند، یادآور شد:: در صورت عدم رعایت صرفه جویی در مصرف یا عدم رعایت دمای رفاه، در مرحله اول اخطار کتبی به این ادارات ابلاغ می شود.

شمس اللهی با بیان اینکه در مرحله بعد و در صورت عدم رعایت مصرف، لیست اداراتی که در مصرف گاز صرفه جویی نکنند به استانداری اعلام و در مراحل بعدی برابر قوانین و مقررات مربوطه رفتار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پایش مصرف گاز در ادارات ایلام آغاز شد

طرح پایش مصرف گاز در ادارات ایلام آغاز شد