مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 07:002020-01-25سياسي

ضرورت بهره گیری از ظرفیت های هنری در جشنواره «ره آورد سرزمین نور»


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس: جشنواره «ره آورد سرزمین نور» یک برنامه ملی است و باید از همه ظرفیت های جامعه فرهیخته و هنری کشور در آن استفاده شود.

- ، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، در نشست ماهانه شورای سیاست گذاری این ستاد که با حضور فرماندهان قرارگاه های راهیان نور کشور و نمایندگان تام الاختیار دستگاه های دولتی و اجرایی، با موضوع بررسی اقدامات جشنواره ره آورد سرزمین نور برگزار شد، از ارتقاء سطح کمی و کیفی و رشد آثار ارسالی به این جشنواره ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: جشنواره ره آورد سرزمین نور یک برنامه ملی است و شایسته است که این آثار و محصولات در معرض دید همگان قرار گیرد.

وی نقش رسانه ملی در انعکاس راهیان نور را بی بدیل دانست و افزود: رسانه ملی در رشد و توسعه کمی و کیفی حرکت عظیم راهیان نور در جامعه سهم به سزایی داشته است.

سردار کارگر ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس و جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری و همچنین گرامی داشت سالروز عملیات کربلای 5، با اشاره به برکات شهادت حاج قاسم سلیمانی، اخلاص و خلوص نیت را یکی از بارزترین خصوصیات این سردار سرافرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از ظرفیت های هنری در جشنواره «ره آورد سرزمین نور»

ضرورت بهره گیری از ظرفیت های هنری در جشنواره «ره آورد سرزمین نور»