مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 06:502020-01-25اقتصادي

134 اسکله تفریحی در مازندران احداث می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با کلیات ساخت 134 اسکله تفریحی در سواحل استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی رازجویان از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با کلیات طرح ساخت 134 اسکله تفریحی در سواحل مازندران خبر داد و گفت؛ با پیگیری های استاندار و همکاری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری این مهم اتفاق افتاد که انتظار می رود متولیان امور نسبت به این اتفاق نگاه ویژه ای داشته باشند تا هدف گذاری صورت گرفته به سرانجام برسد.

وی افزود؛ سرمایه گذاران برای اجرایی شدن این مهم می بایست در کف و سطح دریا با استخراج نقشه توپوگرافی نسبت به احداث اسکله اقدام کنند.

رازجویان با بیان اینکه هزینه های راه اندازی اسکله برعهده متقاضیان است و با سرمایه خودشانباید به سرانجام برسانند، گفت: انعقاد قرارداد با متقاضیان نیز منوط به اخذ موافقت اصولی در حوزه گردشگری و گردشگری دریایی است.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: در اجرای این طرح مقرر شد قراردادها 10 ساله باشد تا برای سرمایه گذاران توجیه اقتصادی داشته باشد چرا که طولانی بودن قراردادهای سالم سازی دریا منجر به افزایش درآمد پایدار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

134 اسکله تفریحی در مازندران احداث می شود

134 اسکله تفریحی در مازندران احداث می شود