مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 06:452020-01-25اقتصادي

اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان زنجان گفت: از هفته آینده طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی اجرا می شود.

- مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان زنجان اعلام کرد اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان زنجان گفت: از هفته آینده طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی اجرا می شود.

حمدالله حبیبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروها، اظهار کرد: این طرح از هفته آینده اجرا می شود و کسانی که در این طرح ثبت نام کردند، از هفته آینده به صورت نوبتی به مراکز دوگانه سوز کردن خودروها معرفی خواهند شد.

این مسئول ادامه داد: متقاضیان به آدرس irngv.

ir مراجعه کرده و بعد از وارد کردن مشخصات خودرو، کد رهگیری دریافت می کنند که با دریافت کد رهگیری در نوبت دوگانه سوز شدن قرار می گیرند و بعد از ثبت نام با درخواست کنندگان تماس گرفته می شود که به کدام نمایندگی و مراکز باید مراجعه کنند.

وی افزود: بعد از معرفی به نمایندگی ها کار دوگانه سوز کردن در طول یک روز انجام می شود و از متقاضیان هیچ گونه مبلغی در قبال دوگانه سوز کردن خودرو اخذ نمی شود و تنها پیش شرط ثبت نام در این سامانه، عمومی بودن خودرو بوده و باید پلاک عمومی داشته باشد تا بتواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی

اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی