مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 06:152020-01-25بين الملل

ورود دادگاه عالی انگلیس به پرونده هک تلفن فعال سعودی توسط دولت عربستان


فعال و منتقد سیاست های آل سعود مقیم لندن از موافقت دادگاه عالی انگلیس با اقامه کیفرخواست علیه دولت عربستان در پی هک گوشی این فعال خبر داد.

- فعال و منتقد سیاست های آل سعود مقیم لندن از موافقت دادگاه عالی انگلیس با اقامه کیفرخواست علیه دولت عربستان در پی هک گوشی این فعال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غانم الدوسری ، کمدین و منتقد سیاست های آل سعود در گفت وگو با شبکه الجزیره اظهار کرد، پس از یک تحقیق که حکایت از احتمال دست داشتن دولت عربستان در هک گوشی این فعال سعودی مقیم لندن دارد، دادگاه عالی انگلیس با اقامه کیفرخواست علیه ریاض موافقت کرد.

وی افزود: وزارت خارجه انگلیس با وزارت خارجه عربستان تماس خواهد گرفت تا ضرورت همکاری در این کیفرخواست طی سه ماه را به این وزارتخانه ابلاغ کند.

این درحالی است که تبعات مربوط به هک گوشی جف بزوس، مدیرعامل آمازون و مالک روزنامه واشنگتن پست در حال گسترده شدن است و گزارش ها درباره آن همچنان ادامه دارند و نشان می دهند که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در این اتفاق نقش دارد.

از سوی دیگر، روزنامه گاردین جمعه در گزارشی به نقل از مقامات امنیتی آمریکا از تلاش دولت سعودی برای جاسوسی از خدیجه جنگیز، نامزد جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی در انگلیس پرده برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادگاه عالی انگلیس به پرونده هک تلفن فعال سعودی توسط دولت عربستان

ورود دادگاه عالی انگلیس به پرونده هک تلفن فعال سعودی توسط دولت عربستان