مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 06:102020-01-25سياسي

ادامه گمانه زنی ها درباره جزییات مرمت گنبد شیخ لطف الله


ناظر تزیینات و آرایه های معماری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان با اشاره به مطرح شدن احتمال استفاده از نوعی پوشش بر روی ترک مرمت شده گنبد شیخ لطف الله گفت: - ایسنا/اصفهان ناظر تزیینات و آرایه های معماری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان با اشاره به مطرح شدن احتمال استفاده از نوعی پوشش بر روی ترک مرمت شده گنبد شیخ لطف الله گفت: هر احتمالی را باید درباره هر نوع پوشش مدنظر قرار داد، عقل سلیم ندیده چیزی را تایید یا رد نمی کند.

بهشاد حسینی با توجه به احتمالات مطرح شده در خصوص وجود نوعی پوشش بر روی دو ترک مرمت شده گنبد مسجد شیخ لطف الله و در پاسخ به این سوال آیا امکان انجام آزمایش از سطح گنبد فراهم خواهد شد یا خیر؟ به ایسنا گفت: دستگاه نظارت میراث وظیفه پایش مرتب آثار تاریخی در کلیه مراحل اجرایی و فازهای مختلف عملیات مرمت را به عهده دارد به علاوه رصد و پایش عملیات پس از اجرا آن هم با وجود چنین اثر حساسی اهمیت ویژه ای دارد.

قطعاً رصد رفتار گنبد پس از بارندگی هم از این قاعده مستثنی نیست.

ناظر تزیینات و آرایه های معماری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان درباره اینکه آسیب شناسی و انجام آزمایش های لازم برای تعیین نوع پوششِ ترک های مرمت شده و یا عدم وجود آن، پیش از آغاز مرمت سایر ترک ها انجام خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد: رویه استاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه گمانه زنی ها درباره جزییات مرمت گنبد شیخ لطف الله

ادامه گمانه زنی ها درباره جزییات مرمت گنبد شیخ لطف الله