مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:402020-01-25اقتصادي

تحویل پاتیل حمل سرباره فولاد ساخت مهندسان جوان ذوب آهن به فولاد مبارکه


پاتیل حمل سرباره فولاد به همت تلاشگران شرکت مهندسی و پویش ساخت مادر صنعت ایران ساخته و تحویل شرکت فولاد مبارکه اصفهان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان گفت: باتوجه به نیاز کارخانه به قطعات استراتژیک پاتیل های سرباره یا کنورتور وکوره بلند با مساعدت مدیرعامل این شرکت و پیگیری ها، ساخت این قطعه راهبردی در کارگاه ریخته گری سنگین شرکت مهندسی و پویش ساخت از فروردین کلید خورد و اکنون پس از 10 ماه تلاش بی وقفه مهندسان جوان ذوب آهن ساخته وتحویل فولاد مبارکه شد.

امیر ایرانپور افزود: نخستین پاتیل سرباره کنورتور ذوب آهن در این کارگاه در 31 فروردین به وزن 30 تن چدن مذاب با برند RST372A به همت تلاشگران این شرکت وهمکاری مدیریت های فولادسازی وکارگاه های ساخت وتولید ریخته گری شد.

وی، این واحد بزرگ صنعتی کشور را از قابلیت تولید انواع قطعات سنگین و فوق سنگین برای صنایع فولادسازی ، سیمان ، مس ونیروگاه ها برخوردار دانست وگفت: شرکت ذوب آهن اصفهان علاوه بر دستاوردهای صنعتی با قابلیت صرفه جویی اقتصادی برای این شرکت در مسیر رونق تولید و بهره گیری از توان نیروی داخلی در حرکت است.

مسوول کارگاه ریخته گری شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن هم گفت: پاتیل 12 مترمکعبی شرکت فولاد مبارکه به سفارش ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل پاتیل حمل سرباره فولاد ساخت مهندسان جوان ذوب آهن به فولاد مبارکه

تحویل پاتیل حمل سرباره فولاد ساخت مهندسان جوان ذوب آهن به فولاد مبارکه