مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:102020-01-25اقتصادي

تعطیلی جمعه بازار پرندگان در آینده نزدیک


یکی از مشکلات جدی استان در بحث بهداشت جامعه، وجود جمعه بازار پرندگان است که بصورت غیر قانونی دایر شده و تهدیدی برای سلامت جامعه می باشد زیرا می تواند منبع بسیاری از بیماری های خطرناک صنعت طیور استان گردد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت: یکی از مشکلات جدی استان در بحث بهداشت جامعه، وجود جمعه بازار پرندگان است که بصورت غیر قانونی دایر شده و تهدیدی برای سلامت جامعه می باشد زیرا می تواند منبع بسیاری از بیماری های خطرناک صنعت طیور استان گردد.

حسین رشیدی از تعطیلی جمعه بازار پرندگان طبق مصوبات مصوبه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: این اداره کل در مبادی ورودی استان پست های قرنطینه ثابت را مستقر کرده است که با همکاری نیروی انتظامی از ورود و خروج دام، طیور و سایر مواد خام دامی بدون مجوز جلوگیری بعمل می آورد اما متاسفانه پرندگان جمعه بازار بصورت قاچاق وارد استان می شوند که می توانند کل مرغداری ها و پرندگان منطقه را درگیر بیماری کنند و خسارات جبران ناپذیری را بر جای گذارند.

رشیدی تصریح کرد: کارشناسان و ماموران مستقر در سطح شهرستان های استان در صورت مشاهده عرضه مرغ زنده و سایر پرندگان توسط مراکز غیر مجاز ضمن برخورد با عاملان و متخلفان به پلمب اماکن عرضه غیر مجاز اقدام خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی جمعه بازار پرندگان در آینده نزدیک

تعطیلی جمعه بازار پرندگان در آینده نزدیک