مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:102020-01-25حوادث

نجات زن باردار اسیر در برف


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از نجات زن باردار گرفتار در برف در روستای دارسیبه نهاوند به همت فوریت های پزشکی، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و راهداری شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از نجات زن باردار گرفتار در برف در روستای دارسیبه نهاوند به همت فوریت های پزشکی، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و راهداری شهرستان خبر داد.

مؤمنعلی دارابی در گفت ‍وگو با ایسنا، با اعلام این خبر توضیح داد: صبح روز جمعه 4 بهمن ماه، جان یک مادر باردار که بر اثر برف سنگین و مسدود شدن راه ها در روستای دارسیبه حبس شده بود، نجات یافته و به بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند منتقل شد.

وی یادآور شد: این مادر باردار با باز شدن جاده توسط یک دستگاه لودر راهداری و آمبولانس اورژانس 115 و هلال احمر این شهرستان از روستای دارسیبه بخش خزل نجات یافته و به بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند منتقل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارشنبه شب بارش برف در استان همدان آغاز و تعدادی از راه های روستایی مسدود شد که به همت راهداری بازگشایی انجام گرفت به طوریکه بنا به گفته رییس پلیس راه نهاوند، هشت اکیپ برف روبی و نمک پاشی در محورهای نهاوند- نورآباد، نهاوند- بروجرد، نهاوند- آورزمان و نهاوند- کرمانشاه عملیات برف روبی را انجام دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات زن باردار اسیر در برف

نجات زن باردار اسیر در برف