مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:062020-01-25اقتصادي

نارسایی برق و گاز، شوکی بر قلب صنایع قزوین


اگر واحد تولیدی را همانند اندام انسان تصور کنید، برق و گاز درست شبیه به رگ های خونی موجب حرکت و حیات آن شده و نارسایی در این زمینه موجب می شود تا عملا چرخ صنعت از حرکت و حیات بایستد.

در سال های اخیر با اهمیت روز افزون رونق تولید، فراهم کردن بسترهای لازم مانند برق و گاز برای استقرار و راه اندازی یک کارخانه همواره مورد تاکید بوده و وظیفه آن بر عهده دستگاه های دولتی گذاشته شده است، اما آنچه در این میان داد واحدهای تولیدی را بلند کرده، نبود حمایت های لازم برای انتقال این انرژی ها تا جلوی درب واحد تولیدی است.

به گفته تولیدکنندگان، مشکل زمانی حاد می شود که یک واحد تولیدی بخواهد در خارج از شهرک صنعتی احداث و راه اندازی شود، در این صورت نه تنها از هیچ حمایتی همانند شرکت شهرک های صنعتی برخوردار نیست، بلکه باید هزینه انتقال گاز و برق تا جلوی درب واحد را متقبل شده و در این میان نیز با تاخیر و کاغذبازی های بسیاری روبه رو شود.

به گفته مسؤولان حوزه صنعتی، کمتر از یک سوم واحدهای صنعتی قزوین از سه هزار و 500 واحد با مشکل گاز و برق روبه رو بوده و در فصل سرما نیز بیشتر تحت فشار قرار می گیرند.

ویژگی خاص استان قزوین به علت تحت پوشش بودن شرکت برق منطقه ای استان زنجان از دیگر مواردی است که باعث شده تا برخی از واحدهای تولیدی مستقر در قزوین، انرژی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارسایی برق و گاز، شوکی بر قلب صنایع قزوین

نارسایی برق و گاز، شوکی بر قلب صنایع قزوین