مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:002020-01-25سياسي

واگذاری 75 مسکن مددجویی در ایام الله دهه فجر


همزمان با ایام الله دهه فجر 75 مسکن مددجویی به خانوار های تحت حمایت کمیته امداد واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،علیزاده با بیان اهمیت توجه به تأمین مسکن برای محرومان و مددجویان تحت حمایت گفت: هم زمان با ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 75 مسکن مددجویی در شهرستان های ابرکوه، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، مهریز و یزد به خانوار های تحت حمایت کمیته امداد واگذار می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه شش میلیارد و 170 میلیون تومان برای ساخت این واحد های مسکونی هزینه شد، افزود: عملیات کلنگ زنی سه واحد مسکونی مددجویی در شهرستان های تفت و مهریز با اختصاص 240 میلیون تومان نیز در ایام الله دهه فجر آغاز می شود.

وی با بیان اینکه حل مشکل مسکن نیازمندان بدون مشارکت و همراهی خیران دشوار است، افزود: نیکوکاران یزدی می توانند با مشارکت در طرح رضوان، این نهاد را در ساخت مسکن مددجویی کمک کنند و در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

علیزاده تصریح کرد: زیربنای واحد های مسکونی ساخته شده برای مددجویان تحت حمایت بین 50 تا 70 مترمربع است، اعتبار تخصیصی کمیته امداد در ساخت هر واحد مسکونی در مناطق شهری 30 میلیون تومان و مناطق روستایی 20 میلیون تومان به صورت بلاعوض است و مابقی هزینه موردنیاز با مشارکت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 75 مسکن مددجویی در ایام الله دهه فجر

واگذاری 75 مسکن مددجویی در ایام الله دهه فجر