مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 04:402020-01-25سياسي

باغ ایثار؛ خواسته جانبازان خراسان شمالی


ایجاد باغ ایثار بجنورد با تامین زمین در گستره پنج هکتار آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: ایجاد باغ ایثار بجنورد با تامین زمین در گستره پنج هکتار کلید خورد.

سید عابس حسینی افزود: خراسان شمالی با وجود دارا بودن هفت هزار جانباز، تنها استانی است که هیچ بوستان و استراحتگاهی برای جانبازان ندارد و بوستان هایی هم که در آن ساخته شده، شرایط استراحت و استفاده جانبازان را ندارد.

وی گفت: برخی جانبازان ما به توصیه پزشکان باید از هوای آزاد استفاده کنند و ساعاتی در روز به دور از آلودگی های صوتی و زیست محیطی باشند اما تاکنون شرایط مناسبی برای آنان فراهم نشده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همچنین از معرفی 700 متقاضی وام مسکن به بانک های استان خبر داد و گفت: برای کمک به ایثارگران در خرید خانه علاوه بر تسهیلات کم بهره مسکن در تفاهم با مدیریت شعب بانک ملی و با همکاری و کمک استانداری، فقط در این استان وام 500میلیون ریالی دیگری هم به ایثارگران برای تامین مسکن پرداخت می شود.

وی سقف وام کم بهره ایثارگران را یک میلیارد ریال در بجنورد و 850 میلیون ریال در شهرهای کم جمعیت استان عنوان کرد و گفت: همه ایثارگران می توانند از وام مسکن استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ ایثار؛ خواسته جانبازان خراسان شمالی

باغ ایثار؛ خواسته جانبازان خراسان شمالی