مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 04:202020-01-25بين الملل

ارتش سوریه به ورودی های معره النعمان در حومه ادلب رسید


یگان های ارتش سوریه امروز (شنبه) آهنگ پیشروی خود را در حومه جنوب شرقی ادلب سرعت بخشیده و به پیشروی خود در محور معره النعمان ادامه دادند و بر شهرک معرشمارین که یک شهر استراتژیک است و دو شهرک تقانه و الدیر الغربی در جنوب شرقی شهر معره النعمان مسلط شدند.

- ارتش سوریه به ورودی های "معره النعمان" در حومه ادلب رسید یگان های ارتش سوریه امروز (شنبه) آهنگ پیشروی خود را در حومه جنوب شرقی ادلب سرعت بخشیده و به پیشروی خود در محور "معره النعمان" ادامه دادند و بر شهرک "معرشمارین" که یک شهر استراتژیک است و دو شهرک تقانه و الدیر الغربی در جنوب شرقی شهر معره النعمان مسلط شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرنگار اسپوتنیک در حومه ادلب تاکید کرد، یگان های ارتش سوریه در پی تسلط بر شهرک الدیر الشرقی در این محور با پوشش هوایی و تیراندازی متعدد به مواضع گروه های شورشی اجناد القوقاز و جبهه النصره به پیشروی در این محور ادامه داده و بر شهرک استراتژیک معرشمارین که در شرق شهر معره النعمان قرار دارد، مسلط شدند.

یک منبع نظامی نیز بر پیشروی قابل ملاحظه ارتش سوریه دراطراف شهر معره النعنام در استان ادلب صحه گذاشت و گفت، تنها سه کیلومتر ارتش سوریه را از جاده بین المللی M5 ورودی شرقی شهر معره النعمان جدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش سوریه به ورودی های معره النعمان در حومه ادلب رسید

ارتش سوریه به ورودی های معره النعمان در حومه ادلب رسید