مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 20:352020-01-24فرهنگي

قنات قصبه، شاهرگ گردشگری گناباد


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد گفت: ثبت قنات قصبه در میراث جهانی یونسکو با تاثیر مثبت بر جذب گردشگر همراه بوده و به دنبال آن رشد اقامتگاه های بوم گردی، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد گفت: ثبت قنات قصبه در میراث جهانی یونسکو با تاثیر مثبت بر جذب گردشگر همراه بوده و به دنبال آن رشد اقامتگاه های بوم گردی، باعث پویایی گردشگری شهر گناباد شده است.

علیرضا شناسایی درباره اثرات ثبت قنات قصبه در میراث جهانی یونسکو عنوان کرد: بدون شک هر گاه یک اثر تاریخی در میراث جهانی ثبت می شود، تاثیرات مثبت چشمگیری نه تنها در منطقه بلکه در سطح ملی و بین المللی به همراه دارد.

وی ادامه داد: گردشگران خارجی وقتی به دنبال مقصدی برای گردشگری در کشورهای مختلف هستند، اولین چیزی که برای آن ها اهمیت دارد، آثاری است که در میراث جهانی ثبت شده اند و همین امر باعث شده که در سال های اخیر گردشگرانی از کشورهای مختلف از جمله آلمان، ایتالیا، انگلستان، سوییس و.

به گناباد سفر کنند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد به استقبال خوب گردشگران داخلی اشاره کرد و افزود: ثبت این اثر در فهرست میراث جهانی باعث شده است که بسیاری از تورهای داخلی نیز بازدید از قنات قصبه گناباد را در برنامه ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قنات قصبه، شاهرگ گردشگری گناباد

قنات قصبه، شاهرگ گردشگری گناباد