مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 14:202020-01-24ورزشي

حضور سپاه قدس با هدف خدمت به نظام


سپاه قدس با هدف خدمت به نظام در همه عرصه ها حضوری فعال دارد.

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ خطیب جمعه شهر لیکک در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت زهرای مرضیه در همه ابعاد الگو بوده و همه ما باید در رفتار ها از شخصیت ایشان تبعیت کنیم.

حجت الاسلام افروغی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه شهر لیکک با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بیان کرد: تنها راه پیش روی ملت ایران به فرموده ایشان قوی شدن است و باید با تکیه بر اقتصاد درون زا، اعتماد نکردن به دشمنان و تلاش برای حفظ ارزش ها زمینه این قدرت را فراهم کرد.

وی ادامه داد: سپاه قدس به فرموده رهبری رزمندگان بدون مرز هستند و محدوده ماموریت این نیروی جهادی و مخلص به جای خاصی ختم نمی شود و با درایت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا هر جا دشمن حضور دارد این نیرو ها نیز حضور خواهند داشت.

خطیب جمعه لیکک افزود: در بحث فوتبال هم شاهزاده خبیث بحرینی باعث این دسیسه شد و باید دولتمردان ما قبل از این زمینه رفع مشکل را فراهم می کردند.

امام جمعه شهر لیکک اضافه نمود: در کشور لیبی هم همین بحث برجام را به نوعی دیگر اجرا کردند و توانستند مقاومت این کشور را بشکنند و تمام سرمایه های این کشور از جمله منابع انرژی را به غارت می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سپاه قدس با هدف خدمت به نظام

حضور سپاه قدس با هدف خدمت به نظام