مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 14:102020-01-24بين الملل

وحشت پلیس آمریکا از نام سردار سلیمانی


پلیس مرزبانی آمریکا از ورود یک کانادایی ایرانی تبار به علت اینکه فامیلی اش سلیمانی است جلوگیری کرد - پلیس مرزبانی آمریکا از ورود یک کانادایی ایرانی تبار به علت اینکه فامیلی اش سلیمانی است جلوگیری کرد، اقدامی که نشان می دهد آنها از نام سلیمانی هم وحشت دارند.

بابک سلیمانی راننده ترانزیت در یک شرکت حمل و نقل و ساکن تورنتو است که سال ها میان کانادا و آمریکا تردد می کرد.

وی گفت: تلاش کرده است پلیس آمریکا را در مرز دیترویت متقاعد کند که این فامیلی متداولی در منطقه است و نیز هیچ نسبت و ارتباطی با قاسم سلیمانی ندارد، اما پس از هفت ساعت سوال و جواب آنان زیر بار نرفتند و اجازه ندادند او وارد خاک آمریکا شود.

رسانه های غربی اعلام کردند پس از اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی، پلیس از آمریکایی های ایرانی تبار و یا ایرانیان دارای تابعیت از سایر کشور ها که قصد ورود به خاک آمریکا را دارند به چشم افراد مشکوک می نگرد و با معطل کردن آنها مشکلاتی را برایشان ایجاد کرده است.

یک پلیس مرزبانی به رسانه محلی آمریکا گفته افراد پلیس در همه مبادی ورودی به آمریکا دستور دارند ورود ایرانیان به ویژه افراد متولد ایران با نظارت شدید همراه باشد و پس از دریافت دقیق اطلاعات مورد نیاز از وی و اطمینان از اینکه درد سر ساز نخواهد بود اجازه ورود به خاک آمریکا داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت پلیس آمریکا از نام سردار سلیمانی

وحشت پلیس آمریکا از نام سردار سلیمانی