مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 13:452020-01-24سياسي

واکنش وزارت بهداشت به آتش زدن کتاب پزشکی توسط یک مدعی طب اسلامی


معاون وزارت بهداشت خواستار برخورد قاطع مراجع علمی، فرهنگی، دینی و قضایی با مدعی طب اسلامی شد که کتاب پزشکی را به آتش کشید.

- واکنش وزارت بهداشت به آتش زدن کتاب پزشکی توسط یک مدعی طب اسلامی معاون وزارت بهداشت خواستار برخورد قاطع مراجع علمی، فرهنگی، دینی و قضایی با مدعی طب اسلامی شد که کتاب پزشکی را به آتش کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی درباره این اتفاق گفت: در مراسمی آیینی با فیلم و تصویر فردی به نام تبریزیان که پیروانش او را آیت الله می خوانند و تحت عنوان طب اسلامی، تجارتخانه ای برپا کرده است، کتاب اصول طب هاریسون که از کتب مرجع پزشکی است را به آتش می کشد.

وی با ابراز تاسف از اتفاق رخ داده ادامه داد: آنچه مایه تاسف است فقط خالی بودن دست این گروه افراد مدعی از نقد علمی نیست، بلکه سکوت و عدم برخورد قاطع مراجع علمی، فرهنگی، دینی و قضایی در برابر چنین رفتارهایی است.

وی افزود: به نظر میرسد که این اتفاق نادر و عجیبی نیست و در حال تبدیل شدن به رویه و قاعده ای است که به اشکال مختلف شاهد تکرار آن بوده ایم از دخالت جاهلانه در درمان صدها بیمار مبتلا به سرطان و بیماری های مزمن تا توصیه به خوردن نمک در هنگامه بسیج ملی کنترل فشارخون از تریبون صدا وسیما.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت بهداشت به آتش زدن کتاب پزشکی توسط یک مدعی طب اسلامی

واکنش وزارت بهداشت به آتش زدن کتاب پزشکی توسط یک مدعی طب اسلامی