مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 13:352020-01-24اقتصادي

عملکرد نامطلوب تعاونی های مسکن/عدم حمایت دولت از پروژه های فرهنگی


جلسه شورای اسلامی استان تهران با تمرکز بر امور تعاون در استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان تهران، جلسه این شورا به ریاست الهام فخاری و با حضور اعضا و همچنین مدیران ارشد بخش تعاون و اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار گردید.

در این جلسه علیرضا ناطقی مدیرکل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمال عبادزاده مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، سعید دهقان مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران حضور پیدا کردند.

طی این نشست مسائلی چون تعاونی های عمران شهری، گردشگری و بوم گردی، حمایت از ایجاد مراکز رشد و استارت آپ ها و حمایت از طرح های توسعه روستایی مورد بررسی قرار گرفت.

رییس شورای استان تهران، با اشاره به نزدیک شدن فصل بودجه در مدیریت شهری از اهمیت بحث اقتصاد فرهنگی و اهمیت تخصیص بودجه ی نهادهای عمومی به موضوعات فرهنگی و اجتماعی سخن گفت و افزود: این موضوع که بودجه های دولتی و نهادهای عمومی تا چه اندازه باید صرف مسائل فرهنگی شوند، مستقیماً به میزان درآمد کشور و سازمان های فرهنگی آن مرتبط است اما حوادث اخیر نشان می دهد مدیریت شهری صرفاً کار خدمات، پاک سازی و پاکیزگی شهر و عمرانی را بر عهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد نامطلوب تعاونی های مسکن/عدم حمایت دولت از پروژه های فرهنگی

عملکرد نامطلوب تعاونی های مسکن/عدم حمایت دولت از پروژه های فرهنگی