مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 13:302020-01-24سياسي

دشمنی با ملت ایران وجه مشترک اروپا و آمریکاست


امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه اروپایی ها وجود ایران مقتدر و انقلابی را در منطقه برای منافع خود مضر می دانند، گفت: اروپایی ها با همه اختلاف نظرهایی که با آمریکا دارند اما در دشمنی با ملت انقلابی ایران نظر مشترک دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، حجت الاسلام والمسلمین راشدی نوری در  خطبه های  عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته صومعه سرا با تسلیت شهادت فاطمه زهرا (ص) اظهار کرد: تنها راه سعادت بشر، گردآمدن بر محور ولایت و مکتب فاطمه  زهرا (ص) است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های هفت پیش نماز جمعه تهران گفت: هفته گذشته تهران از باشکوه ترین نمازهای جمعه در طول 40 ساله انقلاب اسلامی بوده است که به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد که رسانه های بین المللی و سیاسیون و تحلیلگران دنیا به آن توجه ویژه داشتند.

 امام جمعه صومعه سرا با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در تشییع باشکوه و چند 10 میلیونی پیکر سردار شهید سلیمانی به بوم الله تصریح کرد: سیلی سخت سپاه پاسداران و شلیک موشک به مهم ترین پایگاه آمریکا یک یوم الله بود، نماز جمعه 27 دی ماه سال 98 هم یوم الله بود که آثار و برکاتش در آینده روشن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنی با ملت ایران وجه مشترک اروپا و آمریکاست

دشمنی با ملت ایران وجه مشترک اروپا و آمریکاست