مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 13:252020-01-24سياسي

شهید سلیمانی به معنای واقعی یک مرد جهادی بود


مسئول دفتر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی دارای ویژگی های فردی و اجتماعی فراوانی بود و به معنای واقعی کلمه یک مرد جهادی محسوب می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس ایرانمنش در همایش بزرگ مبلغان اعزامی اوقاف در ایام فاطمیه که قبل از ظهر جمعه در مجتمع آموزشی فرهنگی امامزاده سید علی (ع) برگزار شد اظهار کرد: در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی حرف ها گفته شده و رهبر معظم انقلاب بهترین تعابیر را درباره وی بکار برده است.

وی افزود: سردار سلیمانی یک انسان کامل بود، انسانی که با طی کردن همه مدارج و کمال به مرحله کمال و عرفان رسیده بود.

مسئول دفتر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه بسیاری او را به عنوان یک فرمانده نظامی می شناسند گفت: در عین حال او مردی بود که در حوزه های فرهنگی، سیاسی و امور عام المنفعه تأثیرگذاری بالایی داشت.

وی ادامه داد: اقدامات شهید سلیمانی در ارتقا کمی و کیفی سپاه قدس بی نظیر بود و می توان گفت مقاومت بی نام سلیمانی ناشناخته بود و نهال مقاومت به دست او کاشته شد و اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است.

ایرانمنش خاطرنشان کرد: هرگاه نیاز باشد با قیام همه گروه های مقاومت از حزب الله لبنان تا فاطمیون در افغانستان، جبهه مقاومت به سرانجام می رسد و طومار امپریالیسم در هم پیچیده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی به معنای واقعی یک مرد جهادی بود

شهید سلیمانی به معنای واقعی یک مرد جهادی بود