مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 13:162020-01-24ورزشي

بهمنیار با پیروزی لیگ جهانی کاراته وان در فرانسه را آغاز کرد


مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : لیگ برتر کاراته وان در سال 2020 از امروز به میزبانی فرانسه و با حضور 703 شرکت کننده از 92 کشور در پاریس آغاز شد.

مرتضی ورزلدست افزود : سارا بهمنیار کارته کار ملی پوش گیلانی نیز که به همراه تیم ملی بانوان عازم پاریس شده، در وزن 50- کیلوگرم در این دوره از مسابقات حضور یافته است که در اولین مبارزه نیز موفق به شکست حریفی از کشور رومانی شد.

وی ادامه داد : بهمنیار در این دیدار طی یک بازی برتر با نتیجه پنج بر یک آندرآ استانچیو از کشور رومانی را مغلوب کرد تا در اولین گام این رقابت ها، پیروز میدان باشد و با برتری برابر این حریفش به دور سوم این دوره از مسابقات صعود کند.

وی بیان کرد: این کاراته کای ملی پوش و شایسته گیلانی که در دور اول این رقابت ها با قرعه استراحت روبرو شده بود، در مرحله سوم لیگ جهانی کاراته وان فرانسه باید با سوفیا بودربان از کشور میزبان رو در رو شود که امیدوریم بهمنیار این حریف خود را نیز شکست دهد.

وی اضافه کرد: لیگ جهانی کاراته وان 2020 در پاریس فرانسه به مدت سه روز برگزار می شود که در نهایت ورزشکاران امتیازات لازم را برای کسب سهمیه المپیک به دست می آورند که امیدواریم بهمنیار در ادامه این مسابقات نیز بدرخشد و مقام شایسته ای را کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهمنیار با پیروزی لیگ جهانی کاراته وان در فرانسه را آغاز کرد

بهمنیار با پیروزی لیگ جهانی کاراته وان در فرانسه را آغاز کرد