مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 13:162020-01-24سياسي

امام جمعه مشگین شهر: نظر شورای نگهبان محترم است


حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر افزود: نظارت استصوابی بر اساس قانون اساسی کشور انجام می شود که با رای مردم تصویب شده است.

وی گفت: شورای نگهبان با بهره گیری از فقها و حقوق دانان و31 دفتر استانی و 450 دفتر نظارت شهرستانی و هزاران نیرو در سراسر کشور بدقت صلاحیت داوطلبان را مورد سنجش و بررسی قرار داده و نظر این شورا محترم است.

وی با دعوت از مردم به حضور حداکثری در پای صندوق های رای اظهارداشت: به فضل الهی و برغم توطئه دشمنان انتخاباتی پرشور را شاهد خواهیم بود.

حجت لاسلام باوقار با بیان اینکه نهاد امامت جمعه از هیچ جریان و گروهی در انتخابات حمایت نمی کند، خواستار پرهیز روسا و کارمندان ادارات جهت تبلیغات در وقت اداری و استفاده از امکانات دولتی شد.

خطیب جمعه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سپاه قدس گفت: رهبر فرزانه انقلاب از سپاه قدس به عنوان نیروی بدون مرز نام بردند که این تعبیر حاوی پیام خاصی می باشد.

او تشریحکرد: پس از شهادت سردار سلیمانی مردم ایران منسجم تر و متحدتر از گذشته شده و در راستای پیروزی جبهه مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی مصمم تر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مشگین شهر: نظر شورای نگهبان محترم است

امام جمعه مشگین شهر: نظر شورای نگهبان محترم است