مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 13:162020-01-24ورزشي

تیم فوتسال بانوان فجر شیراز مقابل نامی نو اصفهان متوقف شد


در این بازی که جمعه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد هر دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

سرمربی تیم صنعت فجر شیراز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: بازی خوبی مقابل تیم حریف که در رده پنجم جدول قرار دارد انجام دادم به حقمان که بُرد دست پیدا نکردیم.

محبوبه رضوی ادامه داد: در نیمه نخست کاملا بر بازی تسط داشتیم و توانستیم توسط سیده زهرا احمدی زاده به گل برسیم و نیمه نخست را با پیروزی به رختکن برویم.

وی اضافه کرد: تیم حریف در نیمه دوم نیز با روش پاور پلی ( بدون دروازبان یک بازیکن به وسط زمین اضافه می شود) که یک راهکار برای رسیدن گل است استفاده کرد و در حالی که تنها 13 ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود توسط نسرین مقیمی به گل مساوی دست یافت.

رضوی گفت: طی هفته در تمرینات پیش بینی کرده بودیم که حریف امکان دارد به روش پاور پلی روی بیاورد اما با بدشانسی گل مساوی را دریافت کردیم.

سرمربی تیم صنعت فجر افزود: مقابل نامی نو بر خلاف بازیهای گذشته تمام بازیکنانم را در اختیار داشتم و آنها نیز در این بازی با جان و دل بازی کردند که قابل تقدیر است.

وی گفت: تا پایان این فصل 2 بازی دیگر داریم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم تا رضایت مدیریت باشگاه فراهم شود چرا که آنها از نتایج تیم راضی نیستند و باید ببنیم برای فصل بعد چه تصمیمی می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتسال بانوان فجر شیراز مقابل نامی نو اصفهان متوقف شد

تیم فوتسال بانوان فجر شیراز مقابل نامی نو اصفهان متوقف شد