مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 13:052020-01-24سياسي

امام جمعه کرج: مردم، جوانان انقلابی و کاربلد را راهی مجلس کنند


یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: با تجربه بسیار ارزشمند چله اول انقلاب در حال وارد شدن به چله دوم، دهه پنجم انقلاب و برداشتن گام دوم هستیم که این حرکت الزامات و اقتضائاتی دارد که از مهمترین آنها نیروهای کارآمد و مدیران فردا هستند.

وی با بیان اینکه لازمه رسیدن به این مقصد مشارکت هدفمند و موثر جوانان است، ادامه داد: مراحل اولیه برای رسیدن به تمدن اسلامی را با نسل اول و دوم و انبوه جوانان انقلابی آن دوره تا به امروز سپری کردیم؛ امروز در دولت سازی و جامعه سازی گیر کردیم و چندین سال است که نتوانستیم دولت اسلامی درست کنیم و تا کار را به جوانان نسپاریم موفق نخواهیم بود.

وی تصریح کرد: حکیم مرشد راهبر نظام اسلامی تاکید کردند و واقعیت هم همین است، از این رو افرادی که خود را ولایی و انقلابی می دانند چرا پیام رهبری را نگرفتند دنبال گزینه دهه 60 و 70 و کمتر و بیشتر می گردند؟ به رهبری لبیک بگویید، پیام رهبری این است که باید دولت جوان و انقلابی روی کار بیاید.

وی ادامه داد: به این تعبیر تقریباً فرمودند که دولت آینده باید دولت جوان انقلابی باشد این مقدمه می خواهد و مقدمه اش مجلس انقلابی و جوان است، از این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: مردم، جوانان انقلابی و کاربلد را راهی مجلس کنند

امام جمعه کرج: مردم، جوانان انقلابی و کاربلد را راهی مجلس کنند