مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 13:052020-01-24سياسي

2 جلد کتاب شعر از شاعران آذری در مراغه رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در این آیین که به همت انجمن ادبی سهند مراغه و شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه برگزار شد، معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: تمامی فعالیت های بشر نقطه شروع و پایانی دارند و اما عرصه فرهنگ و هنر نقطه پایان و انتها ندارد.

حمید شکری اظهار داشت: باید در عصر حاضر قدردان زحمات فعالان حوزه فرهنگ و هنر باشیم و به دور از شعار، با اقدامات علمی و عملی مشکلات زحمتکشان این عرصه را رفع و حل کنیم.

وی گفت: مراغه از گذشته تا کنون همواره مهد فرهنگ و هنر بوده و در این میان در عرصه ادبیات بزرگان بسیاری را به دنیای ادبیات معرفی کرده است و این افتخار بزرگی برای این شهر شعر و ادبیات مراغه است.

وی با تاکید بر ارج نهادن به فعالیت های فرهنگی و هنری بزرگان و زحمتکشان این عرصه در شهرستان مراغه گفت: متولیان این حوزه باید همواره پیگیر مطالبات و خواسته های به حق فعالان این حوزه باشند تا بتوانیم از آثار آن ها در عصر حاضر بهره مند باشیم و برای آیندگان یادگارهای با ارزشی را به ارث بگذاریم.

فرماندار مراغه گفت: فعالیت کسانی که زنده نگه دارنده این حرکات فرهنگی هستند قابل تقدیر است و رونمایی از آثار شاعران مراغه ای در حال حاضر از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه کاری بسیار ارزشمند و زیباست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 جلد کتاب شعر از شاعران آذری در مراغه رونمایی شد

2 جلد کتاب شعر از شاعران آذری در مراغه رونمایی شد