مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 13:002020-01-24اجتماعي

بارش برف و باران در هفته آینده در خراسان رضوی


براساس تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی از بعدازظهر فردا تا صبح روز یکشنبه بارش های پراکنده ای بیشتر در نیمه شمالی و نواحی شرقی استان پیش بینی می شود که در نواحی سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، براساس تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی طی امروز عصر، شب و به ویژه از بعدازظهر فردا تا صبح روز یکشنبه بارش های پراکنده ای بیشتر در نیمه شمالی و نواحی شرقی استان پیش بینی می شود که در نواحی سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

در روز یکشنبه تا ظهر روز دوشنبه احتمالاً بارش ها بسیار اندک و به مناطق مرتفع کوهستانی محدود خواهد شد اما در بعدازظهر روز دوشنبه تا صبح روز سه شنبه مجدداً بارشهای خفیف و پراکنده ای در سطح استان خواهیم داشت و در روز سه شنبه جو نسبتاً آرامی بر روی استان مستقر خواهد شد.

ضمن اینکه طی امروز و فردا در بخش هایی از نیمه جنوبی و نوار شرقی استان گاهی سرعت وزش باد افزایش و در ساعات بامداد و اوایل صبح پدیده مه در بسیاری از نقاط تشکیل خواهد شد؛ دمای هوا نیز طی امروز در غالب نقاط به طور نسبی افزایش پیدا می کند اما طی فردا دمای هوا در اکثر نقاط استان کاهش و در روزهای یکشنبه و دوشنبه تغییرات دمای در سطح استان اندک اما نامنظم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در هفته آینده در خراسان رضوی

بارش برف و باران در هفته آینده در خراسان رضوی