مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 12:552020-01-24سياسي

رزمندگان بدون مرز اصطلاح بدیع در حوزه مقاومت است


امام جمعه سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه رزمندگان بدون مرز اصطلاح بدیع در حوزه مقاومت است از ارتقای فعالیت سپاه قدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه شمالی، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه سوادکوه شمالی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بیان سبک زندگی فاطمی، گفت: مقاومت چشم جهانیان را خیره و استکبار را خشمگین کرد.

امام جمعه سوادکوه شمالی با بیان اینکه تبدیل جمهوری اسلامی از کشوری الگو به کشوری خنثی در دستور کار استکبار قرار دارد، افزود: راه ایستادگی و پیروزی در برابر استکبار توسط مقام معظم رهبری در خطبه هفته گذشته نماز جمعه بیان شد که همه ملت ایران تلاش کنند که قوی تر شوند.

وی با اشاره به اینکه تنها راه برای تأثیرگذاری در نظام جهانی تقویت ارزش های مادی و معنوی و اقتدار درون زا در جنبه های مختلف است و اقتدار فرهنگی زمینه ساز اقتدار در سایر حوزه ها و خودباوری هم مقدمه اقتدار فرهنگی است، خاطر نشان کرد: رزمندگان بدون مرز اصطلاح بدیع در حوزه مقاومت است که توسط مقام عظمای رهبری بیان شد و کاری که سپاه قدس انجام داد به قوت ادامه پیدا می کند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه هدف اصلی رزمندگان بدون مرز، دفاع از مقام انسانی و ارزش های دینی است که هم مطابق با آرمان های انسانی، آموزه های دینی و قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمندگان بدون مرز اصطلاح بدیع در حوزه مقاومت است

رزمندگان بدون مرز اصطلاح بدیع در حوزه مقاومت است