مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 12:502020-01-24سياسي

شرکت در انتخابات یک وظیفه عمومی است/بسیاری از مشکلات نتیجه انتخاب نادرست است


شرکت در انتخابات یک وظیفه عمومی است و انتخاب شخص اصلح یعنی کسی که شرایط لازم و تخصص و تعهد در حوزه انتخابیه خود و همچنین قدرت و توان نظارت و قانونگذاری صحیح را داشته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهگلان، ماموستا عبدالسلام محمدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه دهگلان به موضوع مسولیت خطیر علما و ائمه جمعه اشاره و بیان داشت، نقش علما و روحانیون در روشنگری بیداری اسلامی، وحدت و برداری و تاثیر در جامعه بسیار مهم و بی بدیل است.

امام جمعه دهگلان اذعان داشت: علمایی که در صف روشنگری و بیداری هستند بیشتر مورد هجمه قرار می گیرند زیرا در خط مقدم تبلیغ بوده و این برای دشمن ناخوشایند است.

وی ادامه داد: مسوولیت محراب و منبر بسیار سنگین بوده و علمای بسیاری در سنگر مسجد و محراب خالصانه انجام تبلیغ و ماموریت کرده اند.

ماموستا محمدی در بخش دیگر از خطبه های نماز جمعه به موضوع استقامت و پایداری اشاره و بیان داشت: خداوند متعال در قرآن کریم از کسانی که در ایمان و عمل صالح موفق و همچنین صبر و پایداری داشته اند تعریف نموده و خوف و اندوه را از کسانی که براستی اهل استقامت و پایداری هستند نفی نموده و آنها را به بهشت و رضایت خود دلگرم می کند.

به گفته وی، در سه وقت مرگ و جدایی از دنیا، در قبر و عالم برزخ و در هنگام بعث و زنده شدن ملائکه الهی به مومن ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات یک وظیفه عمومی است/بسیاری از مشکلات نتیجه انتخاب نادرست است

شرکت در انتخابات یک وظیفه عمومی است/بسیاری از مشکلات نتیجه انتخاب نادرست است