مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 12:502020-01-24سياسي

ابر پوشالی قدرت آمریکا و اروپا فروریخت


امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه ابر پوشالی قدرت اروپا و آمریکا بعد از حمله فرو ریخت گفت: به مسئولان توصیه می کنم که به دنبال ارتباط بیشتر با امریکا و اروپا و غرب نباشید چرا که در 6 سال گذشته ثابت شد که برجام راه حل مشکلات ما نیست و در این سالها جز تحریم .

- ایسنا/همدان امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه ابر پوشالی قدرت اروپا و آمریکا بعد از حمله فرو ریخت گفت: به مسئولان توصیه می کنم که به دنبال ارتباط بیشتر با امریکا و اروپا و غرب نباشید چرا که در 6 سال گذشته ثابت شد که برجام راه حل مشکلات ما نیست و در این سالها جز تحریم و تهدید چیزی نصیب ایران نشده است.

حجت الاسلام محمد محمدی قایینی جمعه 4 بهمن در خطبه های سیاسی_عبادی نماز جمعه شهر همدان، ضمن دعوت به تقوای الهی و ترک محرمات اظهار کرد:همه باید اهل تقوا باشند این سفارش خدا،پیامبر وامام علی(ع)است و تقوا به حفظ انسان در بین لشگریانی از دشمنان مریی و نامریی کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه انجام وظایف دینی انسان را از سقوط به دره هولناک جهنم وتاریکی نجات خواهد داد افزود:انجام وظایف دینی به معنای عمل به واجبات،ترک محرمات،تمایل به انجام مستحبات و تاحد امکان دوری از مکروهات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابر پوشالی قدرت آمریکا و اروپا فروریخت

ابر پوشالی قدرت آمریکا و اروپا فروریخت